सपना-The Vibrant Aliveness

सपना-The Vibrant Aliveness

•••

तिम्लाई नदेख्दासम्म लाग्थ्यो

म यो जङ्गलमा केवल एक रुख हुँ

तिम्लाई देखेपछि

थहा भयो रुखमा फूलहरु पनि फुल्छन्।

तिम्लाई नभेट्दासम्म लाग्थ्यो

म केवल जिउँदो मात्र छु

तिम्लाई भेटेपछि

थहा भयो म बाँचिरहेछु र 'बाँच्नु' जति अानन्द अरु केही छैन।

बग्ने खोलालाई पनि सहि दिशा पाउन किनार चाहिन्छ

म कहाँ बगिरहथे मलाई थहा थिएन

म किन बगिरहेछु मलाई थहा थिएन

तर किनार भेटेपछि लाग्यो

मलाई कहीँ पुग्नु नै छैन

बस् बगिरहनु छ तिम्रै सामीप्य भएर।

अक्षरहरुलाई नि शब्द बन्न सँगालिनुपर्छ

शब्दहरुलाई पनि कविता बन्न सङगति चाहिन्छ

कवितालाई पनि प्रेम बन्न महशुस चाहिन्छ

छुन नसकिने,देख्न नसकिने,समात्न नसकिने

हुदाँ रहेछन् जगतका मनोरमाहरु।

म मोहोरा मात्र थिए

तिम्लाई देखेपछि मनोहर भए

म पहिले अाङ मात्र थिए

तिम्लाई भेटेपछि अात्मा पनि भए।

तिम्लाई दिन म सँग अरु केही त छैन

एकै बाजि विभोर मात्र छ

हुन त अप्राप्तीमै पनि तृप्त शुन्य हुँ म

तिम्रै पछाडि जोडिएर मूल्य हुन चहान्छु।

तिमी नै त मेरो द्रव्य हौ

तिम्रै उपस्थिति त मेरो जीवनको बोध छ

तिमी नै त मेरो साथी हौ

तिम्रै उपस्थितिमा त म अाफ्नैसाथ छु।

सपना,

तिम्लाई नभेट्दासम्म

म शब्द मात्र थिए।

तिम्लाई भेटेपछि

म अर्थ पनि भए।

तिम्लाई नभेट्दासम्म लाग्थ्यो

म केवल जिउँदो मात्र छु

तिम्लाई भेटेपछि

थहा भयो म बाँचिरहेछु र 'बाँच्नु' जति अानन्द अरु केही छैन।

Comments